Thursday, March 19, 2009

Akhirnya...

Aku sudah tidak sanggup untuk menghadapi masalah yang akan timbul, maka aku sempat menghantar email pada makcikku yang bongsu sebelah ibu. Dia selalu mendengar keluhan hati dan masalah kami tapi apa yang dia boleh lakukan?

Tapi selagi tak cuba selagi tu kita tak tahu jadi baik cuba dahulu.

Dalam warkah ku, aku mohon supaya semua anak anak nenek yang lelaki mengambil berat tentang nenek dan aku mengingatkan yang tiap tiap lelaki di dunia harus menjaga tiap tiap wanita di dunia yang ada kaitan dalam hidupnya.

Ini sudah nyata seperti di firmankan di Al Quran Surah An-Nisaa Ayat 34.

Aku amat berharap semoga ada penyelesaian pada masalah ini dan bukan perkelahian yang aku inginkan. Moga Allah SWT menunjukkan kita ke jalan yang diredhainya. Amin.

1 comment:

david santos said...

Excellent space! Have a nice weekend!!!